Behöver du hjälp?
Från våra artiklar
Behöver du hjälp?
Från våra artiklar
Resurser
Behöver du hjälp?
Från våra artiklar
Behöver du hjälp?
Från våra artiklar

Med passion för nätverk och säkerhet

  • Medarbetare som kontinuerligt tar nya certifieringar.
  • Samarbeten med marknadsledande leverantörer.
  • Alltid uppdaterade på senaste tekniken.
  • Lärande kultur och ständig utveckling.
  • Spännande utmaningar som driver medarbetarna framåt
  • Arbeta med branschledande nätverks- och säkerhetsexperter
  • Helhetsleverantör inom nätverk och säkerhet.
  • Lyhörda, teknikdrivna och anpassningsbara.
  • Plattform som ger transparens och smidig uppföljning.
  • Tillsammans är vi starkast och laganda genomsyrar allt vi gör.
  • Uthållighet och strategi hjälper oss att aldrig ge upp.
  • Vi finns alltid där för varandra och våra kunder.
  • Tydlig kommunikation och raka besked.
  • Vi frågar när vi inte förstår, utan rädsla för att verka dumma.
  • Vi är lyhörda och öppna för andras perspektiv.
  • Våga säga ifrån!
  • Vi är nyfikna på hur saker fungerar och hur de kan bli bättre.
  • Lärandet tar aldrig slut – vi ser det som en självklar del av vårt arbete.
  • Vi ser möjligheterna i varje utmaning, och har en ”ingenting är omöjligt-” mentalitet.
  • Vi har ett utvecklande synsätt och fastnar inte i gamla tankemönster.
  • Vi representerar Aranya med stolthet, var vi än är.
  • Vi letar alltid efter nya sätt att hjälpa våra kunder.
  • Vi lever upp till det förtroende som kunder, kollegor och partners ger oss – och är redo att ta i lite extra när det behövs.
  • Vi uppmuntrar och stöttar dem som vågar erkänna kunskapsluckor – ingen ser ner på någon.
  • Vi låter resultatet av vårt arbete tala för sig självt.
  • Även när vi är säkra på något kommunicerar vi med öppenhet och guidar kunder, kollegor och partners mot en verifierad lösning. ”Jag har haft fel förr.”
  • Vi jobbar hårt och har kul – tillsammans.
  • Vi tar hand om varandra. En för alla, alla för en.
  • Vi stannar ibland upp och frågar oss: ”Är det här den bästa användningen av min tid för teamets och företagets bästa?”
  • Kunskap är som gödsel – den gör nytta när den sprids, men luktar illa om man behåller den för sig själv.
  • Datacenter – Nätverk och säkerhet (23.3-2771-21)
  • Kommunikationstjänster inom tele- och datakom, Infrastruktur (23.3-10150-2021)

Våra kontor runt om i Sverige

Vi finns tillgängliga på flera platser för att bättre kunna hjälpa dig. Välkommen att besöka oss eller kontakta ditt närmaste kontor för frågor och rådgivning.

Stockholm

Malmö

Göteborg

”När jag började var det bara tre snubbar från Blekinge med höga ambitioner. Från dag ett kände jag att jag ville hänga med på deras resa, och jag har fått se visionen bli verklighet. Här blir man sedd på ett sätt som jag gillar”
”Vi har strukturer som sätter ramar för arbetet i det dagliga. Men om någon behöver hjälp med ett problem är det viktigare att lösa det snabbt än att följa våra processer”
”Vi är noga med att följa upp svarstider, och om det tar längre tid än det borde analyserar vi varför och gör något åt det. Vi har en hög ambitionsnivå och tummar inte på servicenivån”
”En viktig anledning till att vi har unikt bra svarstider är att vi har en kultur av att ta tag i saker direkt, och att be om hjälp direkt när man fastnar med något. Vi ser till att rätt kompetens alltid kopplas in och det gör skillnad för kunden”
”Jag var den första som blev anställd på Aranya. I ett växande företag som strävar efter att vara bäst i branschen finns det hela tiden utrymme att utvecklas”
”Aranya är en modern arbetsplats där det är självklart att vara föräldraledig, ta hand om sjuka barn och vara med på skolavslutningen”
”När jag gräver djupare i kundens behov leder det ofta till att jag rekommenderar en annan lösning än den som de frågade efter”
”Den ökade hotbilden har förändrat hur nätverk designas och hanteras. Men det handlar inte bara om säkerhet utan också om att möta nya verksamhetsbehov”
”Vi har en lärande kultur där det är okej att inte veta. Eftersom vi delar kunskap med varandra, och är öppna med vad vi inte kan, får kunden alltid tillgång till den samlade kompetensen"
”Oavsett vad som dyker upp så är det alltid någon av mina kollegor som har stött på något liknande tidigare. Arbetet går snabbare när man får tips om en plats att börja felsöka, eller hur man bäst tar sig vidare”

Resurser

Dokumentation och certifieringar

Verksamhetsberättelse

En sammanfattning av Aranyas utveckling, utmaningar och framgångar under året

Verksamhetspolicy

Våra grundläggande principer och riktlinjer som styr det dagliga arbetet

ISO27001-certifiering

Vår certifiering inom informationssäkerhet som garanterar kvalitet i våra processer och tjänster