Do you need help?
From our articles
Do you need help?
From our articles
Do you need help?
From our articles

With a passion for networks and security

  • Employees who continuously take new certifications.
  • Partnerships with market-leading suppliers.
  • Always up to date on the latest technology.
  • Learning culture and continuous development.
  • Exciting challenges that drive employees forward
  • Work with industry-leading networking and security experts
  • Full-service network and security provider.
  • Responsive, technology-driven and adaptable.
  • Platform that provides transparency and smooth follow-up.
  • Together we are stronger and team spirit permeates everything we do.
  • Perseverance and strategy help us to never give up.
  • We are always there for each other and our customers.
  • Always tell it like it is, no room for bullshit.
  • We always ask when we don´t understand, never afraid of feeling stupid.
  • We keep an open mind and listen fully to others.
  • Gut feeling off? Speak up! Silence never drives change.
  • We´re curious about how things work and how they can improve.
  • Embrace continuous learning, it never stops!
  • “Anything is possible” attitude.
  • We have a “Growth mindset” and avoid “Fixed mindset” thinking.
  • We proudly represent Aranya anywhere we go. We´re freakin’ ARANYA!
  • We are always on the lookout for more possibilities for us to help our customers.
  • Always deliver on the trust our customers, colleagues and partners put in us, be ready to go the extra mile when necessary.
  • We celebrate and help those who open up about a skill gap, we never speak down to anyone.
  • Let the output of your work tell the stories of how good you are.
  • Even if you´re sure, communicate like you´re 99% and assist customers, colleagues and third parties towards a verified solution. “I´ve been wrong before”
  • Push the limits, enjoy the wins, together!
  • Always take care of each other. One for all, all for one!
  • Sometimes we stop and think: “Is this the best way to spend my time for the greater good of the team and the company?”
  • Knowledge is like manure. If you spread it around, things grow. If you keep it to yourself, you stink.
  • Data centers – Networking and security (23.3-2771-21)
  • Communication services in telecom and datacom, Infrastructure (23.3-10150-2021)

Our offices around Sweden

We are available in several locations to better serve you. You are welcome to visit us or contact your nearest office for questions and advice.

Stockholm

Malmö

Gothenburg, Sweden

”När jag började var det bara tre snubbar från Blekinge med höga ambitioner. Från dag ett kände jag att jag ville hänga med på deras resa, och jag har fått se visionen bli verklighet. Här blir man sedd på ett sätt som jag gillar”
”Vi har strukturer som sätter ramar för arbetet i det dagliga. Men om någon behöver hjälp med ett problem är det viktigare att lösa det snabbt än att följa våra processer”
”Vi är noga med att följa upp svarstider, och om det tar längre tid än det borde analyserar vi varför och gör något åt det. Vi har en hög ambitionsnivå och tummar inte på servicenivån”
”En viktig anledning till att vi har unikt bra svarstider är att vi har en kultur av att ta tag i saker direkt, och att be om hjälp direkt när man fastnar med något. Vi ser till att rätt kompetens alltid kopplas in och det gör skillnad för kunden”
”Jag var den första som blev anställd på Aranya. I ett växande företag som strävar efter att vara bäst i branschen finns det hela tiden utrymme att utvecklas”
”Aranya är en modern arbetsplats där det är självklart att vara föräldraledig, ta hand om sjuka barn och vara med på skolavslutningen”
”När jag gräver djupare i kundens behov leder det ofta till att jag rekommenderar en annan lösning än den som de frågade efter”
”Den ökade hotbilden har förändrat hur nätverk designas och hanteras. Men det handlar inte bara om säkerhet utan också om att möta nya verksamhetsbehov”
”Vi har en lärande kultur där det är okej att inte veta. Eftersom vi delar kunskap med varandra, och är öppna med vad vi inte kan, får kunden alltid tillgång till den samlade kompetensen"
”Oavsett vad som dyker upp så är det alltid någon av mina kollegor som har stött på något liknande tidigare. Arbetet går snabbare när man får tips om en plats att börja felsöka, eller hur man bäst tar sig vidare”

Resources

Documentation and certifications

Annual report

A summary of Aranya’s developments, challenges and successes during the year

Operational policy

Our basic principles and guidelines that govern our daily work

ISO27001 certification

Our information security certification that guarantees the quality of our processes and services