NBD | 5x8x4 | 24/7×4 | |
---|---|---|---|
Vad ingår? | |||
Servicedesk | ✔ | ✔ | ✔ |
Kundportal | ✔ | ✔ | ✔ |
Asset Management | ✔ | ✔ | ✔ |
Support mot leverantör | ✔ | ✔ | ✔ |
SLA Inställelsetid | ✔ | ✔ | ✔ |

Aranya Care
Kvalificerad support när ni behöver det.

Support när det behövs
Önskar ni drifta er egen miljö, men ha kvalificerad support tillgänglig när ni verkligen behöver det?
Då är Aranya Care rätt val för er.

SLA anpassad efter era behov
Aranya Care är vår tjänst för service och support på utvalda produkter, med valfrihet att välja den servicenivå som passar er bäst.
Inställelsetid
Att få hjälp från en leverantör kan många gånger vara omständigt, och värdefull tid går förlorad. Om ni får problem hjälper våra kvalificerade tekniker inom avtalad inställelsetid.
Hårdvaruutbyte
Ibland går saker fel, så som att produkter går sönder. Skulle detta ske för er så ser vi till att byta ut produkten inom avtalad tid och återupprätta funktion.
Mjukvaruuppdateringar
Vår servicedesk står tillhands att förse er med rekommendationer gällande den senaste mjukvaran för era produkter, så att er miljö håller sig uppdaterad och säker.
Information om tjänsten
Aranya Care är vår tjänst där vi hanterar Service och Support på nätverksprodukter. Tjänsten har flera olika servicenivåer som ger en valfrihet att välja den support-tjänst och servicenivå som passar Er verksamhet bäst.
Aranya Care ger en försäkran att våra kvalificerade tekniker står till ert förfogande att hålla verksamheten rullande, och finnas till hands om problem uppstår.
Tjänsten inkluderar nedan funktioner samt SLA:

Aranya Care
När ert nätverk är viktigt för er kan vi finnas till hands när ni behöver det som mest.
– Aranya
Vill du få mer information om Aranya Care?
Kontakta oss för att få veta mer