Aranya Care
Flexibla supportavtal för er som sköter driften själva
Om ni väljer att äga och drifta nätverket på egen hand finns supportavtalet Aranya Care. Här finns olika flexibla upplägg utifrån era unika behov av stöd och tillgänglighet. Vi finns där när ni behöver oss.
Skräddarsydda supportavtal som möter verksamhetskraven.

Tillgänglighet ger trygghet
Support som är bra för nattsömnen
Rätt support handlar inte bara om att lösa problemet, utan om att göra det på ett smidigt sätt och inom avtalad tid. Genom att kravställa supporten på ett tydligt sätt går det att snabbt få kontroll när det oväntade inträffar.
Flexibelt supportavtal
Aranya Care säkerställer att nätverket fungerar med minimal nertid. Teckna avtal på 1, 3 eller 5 år och med önskad inställelsetid. Du får tillgång till expertkompetens, ersättningsprodukter och tekniker på plats vid behov.
- Supportavtal som möter verksamhetens krav
- Hårdvaruutbyte och mjukvaruuppdateringar
- Garanterad servicenivå
Flexibel support som tryggar tillgängligheten.
Enkelt och snabbt att få hjälp
Support på svenska
Med Aranya Care får du direktkontakt med svenska nätverkstekniker och slipper ta omvägen via en servicedesk. Vi felsöker och åtgärdar problem snabbt.
- Få hjälp av experter som talar svenska
- Snabba svarstider
- Få hjälp av en expert vid första kontakten
En personlig serviceupplevelse
Nätverkssupport som ger en bra känsla
Bra försäkring för god nätverkshälsa
Snabb väg från problem till lösning.
När något slutar fungera behöver du snabb och effektiv hjälp, inte en lång kedja av hänvisningar. Här får du direktkontakt med en kunnig nätverkstekniker som kan din miljö och ser till att problemet åtgärdas så snabbt som möjligt.
Snabb hjälp utan omvägar eller väntetid
Stabil support för stabila nätverk.
Ett nätverk ska bara fungera, och när det inte gör det, finns vi här. Oavsett om det gäller felsökning, uppdateringar eller utbyte av utrustning kan du räkna med att vi hjälper dig att minimera driftstörningar och hålla verksamheten igång.
Rätt stöd för affärskritiskt nätverk.
På plats när det behövs.
Vissa problem kräver mer än fjärrsupport. Om något kritiskt händer och du behöver hjälp på plats, ser vi till att en tekniker snabbt är på väg. Med rätt kunskap och rätt reservdelar åtgärdar vi felet och säkerställer att allt snabbt är på banan igen.
Rätt tekniker på plats i rätt tid
Smidig support utan krångel
Ingen vill sitta fast i en oändlig supportkö eller prata med någon som inte förstår problemet. Vår support är smidig och snabb och du får prata direkt med en expert som omedelbart kan börja problemlösningen.
Direktkontakt med experter utan onödiga omvägar.
Samarbeta med oss
Våra kunder berättar
Företag och organisationer i hela Sverige använder Aranya Care för att säkra tillgång till expertstöd när de behöver det. Här delar några av dem med sig av sina erfarenheter.
Jämförelse
Hitta den tjänst som passar dina behov
Denna översikt hjälper dig att jämföra vad som ingår i våra olika tjänster inom nätverk och säkerhet för att hitta den lösning som bäst passar dina verksamhetsbehov.
Funktion | Managed Services | Aranya ChangeOps | Aranya Care |
---|---|---|---|
ACP-åtkomst | |||
Nätverksdesign | |||
Radioplanering | |||
Produkter | |||
Fysisk installation | |||
CMDB / Asset Management | |||
Förändringshantering | |||
Proaktiva uppdateringar | |||
Incidenthantering | |||
Hårdvaruutbyte | |||
SLA – Tid till ägarskap | |||
SLA – Garanterad åtgärdstid | |||
SLA – Drifttid | |||
XLA + Styrmodell | |||
Driftrapporter och uppföljning |