Aranya har en stark organisk tillväxt och många nya kunder och tekniker är på väg in i verksamheten. Vi söker nu fler begåvade medarbetare till vårt säljteam som förstår vikten av goda och långsiktiga kundrelationer.

Om Aranya

Aranya är ett av Sveriges ledande bolag inom nätverkskommunikation och säkerhetsrelaterade tjänster. Vi riktar oss främst mot medelstora samt stora företag och hjälper dagligen några av Sveriges största företag med drift och utveckling av deras nätverk och säkerhetsmiljöer. Vi drivs av en vilja att lösa problem, bygga moderna samt automatiserade lösningar och förenkla för våra kunder. Verksamheten baseras på implementation, kvalitetssäkring, övervakning, drift och tjänsteleveranser av affärskritiska nätverk och säkerhetsmiljöer samt relaterade konsult- och produkttleveranser.

Läs mer på aranya.se

Aranya grundades 2014 och vi är idag 18 medarbetare med kontor i Stockholm och Göteborg. Årets budget är satt till 38M SEK och efter årets första 6 månader följer vi budget. Både ledning och medarbetare på Aranya förstår värdet av konstant utveckling och vi lägger en stor del av vår omsättning på R&D av interna system samt vidareutbildning av våra medarbetare. Stämningen på bolaget är positiv och fram till idag har ingen sagt upp sig på Aranya vilket vi är mycket stolta över och vi vill lyfta fram detta som ett bevis på att vi verkligen trivs och har roligt på jobbet.

Om verksamheten

Aranya är Guldpartner till HPE Aruba samt Platinum partner till SonicWall men vi jobbar även frekvent med flera andra tillverkare.

Aranya fokuserar mot stora och medelstora kunder i Norden och vi har gott om referenser som är mycket nöjda med våra leveranser. Nedan följer några exempel på kunder som vi samarbetar medc idag.

Aranya har just flyttat in i nyrenoverade lokaler i Solna som vi anpassat helt efter våra medarbetares och vår verksamhets behov. I lokalen har ett utrymme anpassats för vår säljavdelning med direkt anslutning till kök och konferensutrymmen. Lokalen har mycket goda förutsättningar för kundevent och frukostseminarium.

Positiv laganda och sammanhållning

Det är viktigt för oss på Aranya att bibehålla samma positiva laganda och sammanhållning under vår tillväxt.

För att säkerställa att denna positiva laganda fortlever kommer vi vid intresse att be dig att lämna en eller flera kollegor som referens. Det är vår förhoppning att de beskriver dig som en lagspelare som bidrar till en energirik och positiv atmosfär på arbetsplatsen.

Vi kommer i ett senare skede även att be dig om kundreferenser som vi hoppas berättar hur du bidragit till deras framgång.

Vem söker vi?

  • Du är verbal, lösningsorienterad och har tydligt fokus på verksamhetsnyttan i dina projekt.
  • Dina kunder och kollegor beskriver dig som engagerad, positiv, respektfull och innovativ.
  • Du är personen som vet när det händer saker i branschen.
  • Du brinner för kommunikation och säkerhet samt är väl insatt i eller vill utvecklas inom funktionsleveranser.

Rollbeskrivning, Account Manager

Som medarbetare på Aranya kommer du att ha förmånen att jobba med några av branschens bästa tekniska konsulter och några av Sveriges största och trevligaste kunder.

  • Som Accout Manager på Aranya kommer du att jobba i team tillsammans med presale resurser och tekniker.
  • Ditt ansvar som Accout Manager är att hålla fokus på kundens verksamhetsnytta samt att driva processen framåt.
  • Den tekniska lösningen kommer att tas fram av tekniker i samråd med dig.
  • Du förväntas hålla en hög aktivitetsnivå och boka möten men du kommer även att få bokade möten och leads från tillverkare, kunder och distributörer.
  • Efter att en affär är stängd eller ett avtal är tecknat ansvarar du för att underhålla och vidareutveckla samarbetet med kunden.

Aranya arbetar fokuserat mot kommunikation och säkerhet. Vi har över tid optimerat och standardiserat våra leveransflöden och inga leveranser lämnar Aranya innan de godkänts tekniskt och dokumenterats. Detta innebär att du som Accout Manager frigör tid och kan lägga fokus på att driva affärer och samarbeten framåt. Leveransorganisationen och helpdesk hanterar drift samt förändringsarbete.

Du utformar i samarbete med försäljningschef en strategi för hur du skall nå dina mål och utvecklas i din roll. I detta planeringsarbete läggs grunden för vilka kundtyper, geografiska områden och vertikaler som du skall fokusera på under året. Detta arbete genomförs årsvis och skall fungera som en motivator men även ge tid för eftertanke kring vad som gått bra och vad som kan förbättras inför det kommande året. Givetvis ges du stor frihet i ditt arbete och kreativitet kring kundevent eller liknande uppskattas.

Varför Aranya?

Alla våra medarbetare har utarbetade utvecklingsplaner och då företaget växer kraftigt öppnas löpande möjligheter att ta sig an nya roller eller mer ansvar. På kontoret råder internt både samarbete och vänskaplig tävlan. Vi umgås gärna utanför jobbet har roligt tillsammans.

Vad erbjuder vi?

Aranya är kollektivavtalsanslutna och erbjuder en bra fast lön samt en rörlig lön, tjänstebil, friskvårdsbidrag etc.

Vänligen kontakta oss för mer information.

Ansökan

För frågor, kontakta rekryterare Ana Acosta på ana.acosta@roirekrytering.se.
För att ansöka laddar du upp ditt CV och personliga brev via www.roirekrytering.se snarast då vi gör löpande intervjuer!

OBS! Ansökan tas ej emot via email!

Vi ser fram emot din ansökan!